czwartek, 13 czerwca 2013

Wakacyjne Candy - Zapraszam !!!

 Zapraszam na moje pierwsze Candy, do wylosowania przeznaczyłam naszyjnik z palmą, więc przedmiot wybitnie kojarzący się z wakacyjnym wypoczynkiem.




Zasady Candy - nieco inne niż zwykle:
należy:
1. Zostawić komentarz pod tym postem, wyrażający chęć udziału w losowaniu.
2. Wkleić podlinkowany  banerek
(powyższy) na swoim blogu.
3. Na mojego e-maila boksze@wp.pl wysłać propozycję cenową (ile mógłby kosztować wybrany, zrobiony przeze mnie przedmiot np. haftowany naszyjnik Maki, naszyjnik Tanzania, pierścionek, broszka itp.)

4. Zapisy trwają do 31 lipca 2013 r. do północy.
5. Losowanie nagrody - wkrótce po tym terminie.
6. Osoby nie prowadzące bloga w komentarzu zostawiają swój adres mailowy.

7. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
8. Absolutnie nie powinno się dopisywać do listy obserwujących, jeżeli nie jest się zainteresowanym tematyką mojego bloga !


Przy tek okazji chciałabym bardzo serdecznie uściskać i wirtualnie ucałować osoby, które z własnej i nie przymuszonej woli postanowiły podglądać moje poczynania !!!

ufff to byłoby na tyle, zapraszam !!!


naszyjnik z haftem, candy na blogu, rozdawajka


naszyjnik z haftem, candy na blogu, rozdawajka



17 komentarzy:

  1. Witaj Kobieto z Igłą w Ręku:-)
    Zapisuję się z wielką chęcią:-) Choć cichutko przyznam, że jeszcze bardziej chętnie zapisałabym się na wisior lub pierścionek czy broszę i tak dalej, z różami, kwiatami. Takie coś bardziej w starym stylu:-) Może kiedyś coś takiego zorganizujesz:-) Niemniej z palmą także rzecz piękna i z radością bym go nosiła, jeśli uda się być wylosowaną:-)
    Zaraz dopełniam pozostałych formalności:-)
    Pozdrawiam ciepło i życzę dużo radości z Pierwszego Candy:-) To taka przyjemna rzecz, mnie wciągnęło bardzo organizowanie loteryjek, co troszkę chyba widać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój medalion z makami skradł mi serce i to on mnie do Ciebie przyciągnął:) mam nadzieję, że na bardzo, bardzo długo:) bardzo chętnie pobawię się w Twoim Candy:)
    Banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale !!! Moje Candy przy Twoim wyglada tak blado... Cudne rzeczy robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się z miłą chęcią a tematyka bloga bardzo w moim
    guście więc napewno zostanę tu na dłużej - pozDrawiaM ;)
    zapraszam również do siebie ;)))

    Moja Rozdawajka ;)))
    http://xymciadm.blogspot.com/2013/05/wiosna-w-moim-ogrodzie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka dni temu dopisałam się do obserwatorów a dziś wróciłam i jednak zdecydowałam się zapisać na rozdawajkę :) Wisiorek jest śliczny więc czemu nie próbować. Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, trudno uwierzyć, że takie cudo sama zrobiłaś! I ja się zgłaszam. Gatki-szmatki.blogspot.com tu banerek
    t.awanturnica@gmail.com
    obserwuje Łucka, bo bardzo się jej u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja również spróbuję szczęścia
    pozdrawiam
    haftytiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się, mail już wysłany, pozdrawiam
    iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Utrudniłaś zasady :), ale to dobrze - trzeba się trochę postarać dla takiego cudu :)
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapiszę się i ja ,bo przyjemnie by było mieć coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cuuuudo, zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Oczywiście że zapisuje się na Twoje candy i cichutko marze, że to cudo będę mogła dumnie nosić na swojej szyi :) Z miłą chęcia tez dopiszę się do obserwujących bo cudne rzeczy tworzysz, dlatego ciesze się, że trafiłam na Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią wezmę udział:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję dobrowolnie i grzecznie ustawiam się w kolejce ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie może tu zabraknąć, bo wiesz, że jestem fanką wszystkich (bez wyjątku) Twoich prac. Zapisuję się z wielkim apetytem na medalion. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. pg slot เกมสล็อตออนไลน์ ใหม่ล่าสุด แตกง่าย เว็บไซต์สล็อตที่มั่งคั่งทุกการพนันสล็อตออนไลน์
    allslot master เว็บใหม่ สมัครฟรี ไม่มีขั้นต่ำ ฝาก-ถอน ด้วยระบบออโต้

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)