niedziela, 24 listopada 2013

Naszyjnik z haftem rococo - tym razem medalion okrągły.


Ucieszyło mnie wyzwanie Kreatywnego Kufra - "Forma Naszyjnik". Tego akurat u mnie dostatek....
Po raz pierwszy użyłam okrągłą bazę, zakupione już dawno temu. Użyte ściegi to: ścieg torsadowy zwany gąsieniczką, supełki francuskie (french knots), płaski, margerytkowy też, ...a wszystko w sumie dało haft rococo, na  lnie koloru khaki. Wymiar haftowanej wstawki 30 mm.


naszyjnik z haftem

naszyjnik z haftem

naszyjnik z haftem

naszyjnik z haftem





10 komentarzy:

  1. Śliczne! Śmiało mogę powiedzieć, że w życiu niczego podobnego (zwłaszcza w wydaniu naszyjnikowym) nie widziałam :)

    tanietaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft jest piękny :) W taką jesienną pogodę przypomina mi o wiośnie, ciepłych promieniach słońca na twarzy i roślinach budzących się do życia.

    Pozdrawiam, adzikowe pole...

    OdpowiedzUsuń
  4. osz Ty!!!! piękne te Twoje mini hafty!!! napisz moja droga maila z cenami niektórych z nich!!!! może zrobię komuś prezent na święta...mam 4 siostry...uh..piękne... pozdrawiam
    i obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś rację Twoje są o wiele ,,bogatsze" i tańsze, pozdrawiam :) www.kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Супер красивые работы...я видела первый раз такие медальйоны в музее Пушкина....правда они были из золота...... видела на выставках в Киеве ..не найду заготовочек для них....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)