niedziela, 13 października 2013

Jesienne róze - haft rococo.


Róże w moim stylu, takie lubię haftować najbardziej. Jak tylko przeczytałam o Szufladowym Wyzwaniu przed oczami miałam już kolejny różany bukiecik, chociaż jeszcze nie wiedziałam jak będzie wyglądał efekt końcowy..... nigdy nie wiem. Oto on:

haft rococo, embroidered pendant, haftowane róże, haftowany naszyjnik, naszyjnik z haftem, embroidered jewerly, naszyjnik vintage, medalion z haftem, handmade jewerly,


haft rococo, embroidered pendant, haftowane róże, haftowany naszyjnik, naszyjnik z haftem, embroidered jewerly, naszyjnik vintage, medalion z haftem, handmade jewerly,


haft rococo, embroidered pendant, haftowane róże, haftowany naszyjnik, naszyjnik z haftem, embroidered jewerly, naszyjnik vintage, medalion z haftem, handmade jewerly,


haft rococo, embroidered pendant, haftowane róże, haftowany naszyjnik, naszyjnik z haftem, embroidered jewerly, naszyjnik vintage, medalion z haftem, handmade jewerly,






20 komentarzy:

  1. Uwielbiam róże, a te Twoje są wyjątkowej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OJ PIĘKNY !! PIĘKNY!!!
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję..... dziękuję..... powiem nieskromnie, że też mi się podoba, chociaż nie każdy mój wytwór jest prze zemnie do końca akceptowany....

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, jestem pod wrażeniem Twojej twórczości, precyzji i dokładności. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze z otwartym dziobem podziwiam Twoje prace. Nie wiem, co pisać, by się nie powtarzać. Cudo, cudo, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny medalion i rewelacyjne wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. na jesienną nudę-tak pomyślałam jak spojrzałam nie czytając; czyli wymowa naszyjnika 100%

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem absolutnie zachwycona Twoimi pracami! Przeszłam przez Twojego bloga jak błyskawica i nie mogę się opanować - tyle cudowności!
    Daj znać gdybyś się chciała wymienić. Pozdrawiam serdecznie, Ola.

    Ps. Zapraszam na Candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niemozliwa nic dwa razy powtarzane , pieknie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda, cudeńka! Przepiękne! Już dawno nic mnie tak bardzo nie zachwyciło jak twoje medaliony! A przy okazji zapytam: gdzie można kupić takie gotowe medaliony do haftowania?
    Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, już wiem u kogo będę szukać pomocy do nauki bo to bardzo długo odkładania w czasie technika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, już wiem u kogo będę szukać pomocy do nauki bo to bardzo długo odkładania w czasie technika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)