poniedziałek, 27 lutego 2017

Sekretniki jak z babcinego kuferka i haft, haftowanie, wyszywanie ...

Wydawać by się mogło, że skoro zamilkłam na tak długo to pewnie haftowanie już mi się przejadło, znalazłam nowe hobby, nowe pasje. 

Nic bardziej mylnego. Zauważyłam, albo właściwie dotarło do mnie że pisanie postów zajmuje tak dużo cennego czasu... czasu, który można by poświęcić na haftowanie biżuterii. 
Żeby całkiem nie zniknąć z pola widzenia przeniosłam się na inne portale, te operujące zdjęciem, obrazkiem czasem oszczędnym słowem. 

Zaoszczędzony czas mogłam poświęcić na to co lubię najbardziej. Powstało wiele sztuk biżuterii. Tak wiele, że tylko najciekawsze załapały się na uwiecznienie na zdjęciach. 
Na zdjęciach sekretniki w dwóch wersjach kolorystycznych i wielu wersjach haftowanych. Wstawka o średnicy 20 mm. Każdy inny, każdy unikatowy i wyjątkowy. 

sekretnik, haftowany, wyszywany, hafciarstwo, embroidery, sekretnik z haftem, biżuteria w stylu vintage, retro biżuteria,

sekretnik, haftowany, wyszywany, hafciarstwo, embroidery, sekretnik z haftem, biżuteria w stylu vintage, retro biżuteria,

Informuję, iż mam się dobrze. Dzieci rosną. Rodzina powiększyła się o nowego członka  :-)
Przedstawiam Mirabelkę. Jest to młodziutka kociczka rosyjska srebrna, cudowne stworzenie. Mieszka z Najstarszą w Warszawie, ale odwiedza nas czasem tak jak i my ją odwiedzamy.




Jest zupełnie inna niż Malwina. Wykorzystuje każdą chwilę żeby przytulić się do człowieka, tak jak Malwina nigdy nie przytula się z własnej woli :-)







12 komentarzy:

  1. Mirabelka jest śliczna. Wygląda na takiego przytulaska :D
    Piękne medaliony, zachwycające! Śliczne są te srebrne, wyglądają bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne medaliony, dostałam w prezencie niedawno podobny :) kociak śliczny, nie wyobrażam sobie życia bez kota:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne nie potrafiła bym wybrać, w której wersji kolorystycznej ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te Twoje prace, pozdrawiam:) Kotek przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknej urody biżuteria - oryginalna :)
    A kociaczki słodkie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Superbes ces médaillons !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna biżuteria! :)
    Zastanawiam się tylko, jak przykleiła Pani materiał do metalowej bazy. Jakiego kleju Pani używa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze...To prawda moja babcia miała podobny....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace :) Jestem pod wrażeniem :) Wspaniały blog, dużo pomysłów i cudownych inspiracji :) Już obserwuję, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)