niedziela, 1 maja 2016

Lawendowa biżuteria czyli medaliony z haftowaną lawendą po raz pierwszy - nie ostatni.

Lawenda w wersji haftowanej chodziła mi po głowie już od dawna, ale jakoś nie mogłam się za nią zabrać. Wiem, że wiele kobiet jest miłośniczkami jej w każdej postaci. Sama dzielnie uprawiam lawendę, chociaż otwarcie się przyznaję, że jedyne kwiaty do jakich mam "dobrą rękę" to te na moich naszyjnikach. 

Przewijała mi się na blogach w różnych formach i sama dojrzewałam do decyzji umieszczenia jej w naszyjnikach. Zmobilizowała mnie dopiero pewna jej miłośniczka, która zamówiła takie oto medaliony. Jeden u dołu miał mieć białe kwiatuszki, drugi miał mieć szare tło i maki. 

haft lawenda, wyszywana lawenda, biżuteria z haftem, embroidering, handmade jewerly, medalion z haftem, haftowany naszyjnik, embroidered pendant, Lavender necklace,

Okazało się, że lawenda w wersji haftowanej budzi tyle samo emocji co rosnąca roślina i naszyjników powstało już więcej. Dodatkową frajdę mam w tym, że różne odmiany mają różne kwiaty więc rodzą się coraz to nowe pomysły, a to lubię najbardziej - nie potrafię powielać tego samego wzoru (może potrafię tylko nie lubię) 

haft lawenda, wyszywana lawenda, biżuteria z haftem, embroidering, handmade jewerly, medalion z haftem, haftowany naszyjnik, embroidered pendant, Lavender necklace,

haft lawenda, wyszywana lawenda, biżuteria z haftem, embroidering, handmade jewerly, medalion z haftem, haftowany naszyjnik, embroidered pendant, Lavender necklace,

Ten na modelce to już kolejny egzemplarz ... nie ten sam co na zdjęciu powyżej. Różni się kilkoma szczegółami. 

haft lawenda, wyszywana lawenda, biżuteria z haftem, embroidering, handmade jewerly, medalion z haftem, haftowany naszyjnik, embroidered pendant, Lavender necklace,


Ps. Modelka to moja Najstarsza. Że też wcześniej nie wpadłam na to, że mogę ją wykorzystać właśnie w tym celu :-) 










10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba naszyjnik w tym wydaniu!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne medaliony :) Tez z podmalowanym tłem jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha komentarz na końcu powalił mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny medalion. Uwielbiam takie miniaturowe hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł oraz ładne wykonanie, bardzo mi się podoba połączenie haftu i biżuterii. Mocno indywidualna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Medaliony piękne, sama nie wiem, który bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te medalioniki. Ten z makami chyba ciut bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem nimi zauroczona. Piękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)