środa, 26 czerwca 2013

Wisiorek z makami i prezentacja nagrody.


Po wygranej w Turkusowym Hamaku i zaproponowaniu nowego tematu, zgodnie z tradycją tegoż miejsca przygotowałam nagrodę osobie która zajmie pierwsze miejsce. Bazę do naszyjnika wybrałam sklepie kiedy realizowałam bon na zakupy, po wygranej na blogu świata pasji. Całość ma 3x 2,3 cm, miejsce na haft 2x1,2 cm.

wisiorek z haftem


wisiorek z haftem


 A tu prezentuję resztę moich zakupów (prezentów). Na uwagę zasługuje niesamowicie pomocny, samoznikający pisak do tkanin. Miałam zamiar zakupić sobie takowy, do rysowania wzorków, ale spieralny. Ten okazał się sprytniejszy, bo znika sam. Linia narysowana różową końcówką znika po 24 godzinach, fioletową - po 48 godz. Jak dla mnie rewelacja, zwykle tyle czasu wystarczy abym zakończyła wyszywanie wstawki do biżuterii.I nie muszę prać.


Zestaw na dalszym planie to gotowiec do filcowania kurczaków (kurczaki są dwa). Ciągle nie ustaję w trudzie namówienia starszej córki, żeby zabrała się za robótki - skutek marny. Zrobiła jednego kurczaka, nawet jej się spodobało, po czym kreatywnie przeszła do filcowania kulek na kolczyki z runa zwierzątka domowego.... ale o tym będzie w osobnym (kontrowersyjnym) poście.

6 komentarzy:

  1. Oj marzy mi się taki wisior...a zakupki bardzo udane, ciekawa jestem tego gotowca do filcowania - jak ja nic nie wiem o takich gadżetach... ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki piękne. Prezenty świetne sobie wybrałaś. A z namawianiem Latorośli to ja już lata namawiam i nic. Jej koleżanki szybciej podłapują temat, a Ola zrobi i porzuci. Co do filcowania z domowych zwierząt na Craftladies jest wątek i wcale nie kontrowersyjny. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam twoje zdolności, na dodatek jeszcze w wersji mini mini. Jak ty to kobitko robisz? Toć to dzieła sztuki po prostu! Czy można u Ciebie coś takiego zamówić? Prezenciki super!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko w czystej postaci! Zachwycasz nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że zakupiłaś te bazy do biżuterii, bo to oznacza, że powstaną kolejne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już cała garść nowych, tylko czasu na sesję fotograficzną nie ma...

      Usuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)