środa, 22 maja 2013

Naszyjnik z haftem na naturalnym lnie.

Jedną z trzech prac zgłoszonych na Wyzwanie w Turkusowym Hamaku był naszyjnik z haftem na naturalnym lnie. Płótno znalazłam w przepastnych szafach w domu rodzinnym, stare mocno... Sznurek skręcałam sama, z lnu, którego używam na osnowę tkacką. Sposób skręcania przypomniał mi się z czasów głębokiego dzieciństwa, kiedy dziadek, na wsi, skręcał cienkie sznurki, kiedy potrzebował grubszego powroza (postronka) np. do uwiązania zwierzęcia, a nie miał takowego pod ręką.... Haft wykonany moimi ręcznie farbowanymi mulinkami.... aczkolwiek zielona jest "fabryczna" ponieważ własnej miałam za mało. 


naszyjnik z haftem

wisiorek z haftem

wisiorek z haftem

wisiorek z haftem

wisiorek z haftem




4 komentarze:

  1. Ależ cudownie ten wisior wygląda ! i widzę ,że sama robiłaś sznurek ! może mnie tego nauczysz bo mi brakuje łańcuszków hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykły, jak wszystkie Twoje naszyjniki. Sznureczek bardzo, bardzo pomysłowy. Kocham lnianą biżuterię. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest piękny - bardzo mi się podoba dobór kolorów. A wisior z makami 3D powalił mnie na kolana.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten len jako tło to jest bardzo dobry pomysł! Naszyjnik od razu nabiera charakteru.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)