wtorek, 1 kwietnia 2014

Cieniowana bransoletka na laleczce dziewiarskiej oraz szydełkowa zawieszka - serduszko.

Skoro już się jest posiadaczem luksusowych włóczek (tak jak ja) ...  najpiękniejszych i drogocennych, o których pisałam w poprzednim poście, a ma się je w ilościach nie pozwalających na wykonanie np. sweterka.... można przystąpić do dziergania włóczkowej biżuterii. 


bransoletka na laleczce dziewiarskiej, zawieszka serce na szydełku, dziewiarstwo ręczne, biżuteria z dzianiny, biżuteria z haftem, cieniowana bawełna,

Bransoletkę zrobiłam na laleczce dziewiarskiej, która pozwala zrobić rulonik z czterech oczek, splotem jaki można uzyskać robiąc na drutach. Ręcznie farbowana włóczka bawełniana z Chile nadaje się do rozdzielenia i haftowania nią..... więc bransoletka  została dodatkowo ozdobiona wstawką z haftowanym na lnie kluczykiem. 


bransoletka na laleczce dziewiarskiej, zawieszka serce na szydełku, dziewiarstwo ręczne, biżuteria z dzianiny, biżuteria z haftem, cieniowana bawełna,


bransoletka na laleczce dziewiarskiej, zawieszka serce na szydełku, dziewiarstwo ręczne, biżuteria z dzianiny, biżuteria z haftem, cieniowana bawełna,

A powstała jako praca przykładowa do wyzwania Kreatywnego Kufra: Motyw - Klucz. 
Zapraszam do udziału w wyzwaniu. 
"....klucz może służyć do otwierania zamków największych drzwi, ale może być również kluczem do serca, sukcesu czy tajemniczego ogrodu...."
 

Szybkie zdjęcie na ręce, która mocno się śpieszyła..... 

biżuteria na laleczce dziewiarskiej, biżuteria z haftem

A skoro już jesteśmy przy włóczkach to pochwalę się .... zrobiłam sobie prototyp zawieszki - serduszko.... tzn. prototyp nie tyle sobie ile dzieciom jako praca przykładowa. Wzór szydełkowego serca podejrzałam TU . Dwa takie same "zszyłam" oczkami rakowymi. Do środka włożyłam watkę... dzieciom się podoba, produkują już swoje, w innej kolorystyce, bo o mojej powiedziały, że jest "w złym guście" :-) 
Kolory w rzeczywistości są dużo żywsze i to się chyba nie spodobało....młodzieży....

zawieszka serce na szydełku, dziewiarstwo ręczne,






3 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam ten klucz to mówię "na wyzwanie do KK". A tak w ogóle bransoletka i serduszko świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę bransoletkę uplecioną na laleczce i to jeszcze z włóczki. Efekt powalający!
    Ujęła mnie też kolorystyka włóczki. Świetna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no właśnie, ta kolorystyka, bransoletek na laleczkach pleciemy całe stosy z dziećmi w świetlicy, więc wydają mi się takie banalne.... ale z tej włóczki !!! ...insza inszość !!!

      Usuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)