piątek, 27 listopada 2015

Róże i bzy na lnie oraz zabawy włóczką i motowidłem.

Medalion - róże i bzy na czarnym lnie. Haftowałam jakiś czas temu, wysłany w świat, mam nadzieję że cieszy nową właścicielkę. Powstała wtedy cała seria podczas testowania lnianej muliny DMC o której pisałam TU.

haft rococo, embroidered pendant, haftowane róże, haftowany naszyjnik, naszyjnik z haftem, embroidered jewerly, naszyjnik vintage, medalion z haftem, handmade jewerly, embroidered necklace, vintage jewerly, biżuteria retro, haft na lnie,

haft rococo, embroidered pendant, haftowane róże, haftowany naszyjnik, naszyjnik z haftem, embroidered jewerly, naszyjnik vintage, medalion z haftem, handmade jewerly, embroidered necklace, vintage jewerly, biżuteria retro, haft na lnie,



W oko wpadła mi zabawa Art - Piaskownicy, FOTOgra - wełna. Na szczęście nie trzeba pokazywać gotowej pracy z wełny i nawet wełna, jak dobrze zrozumiałam, nie musi być prawdziwa ... więc pokazuję moje poczynania z włóczką o nieznanym składzie.

Kiedy tylko dostanę w ręce dzianinę o wątpliwej urodzie zaraz przeznaczam ją do recyklingu, który zwykle kończy się na pruciu, prostowaniu, praniu. 

Przędza jest mięciutka, słabo skręcona, miałam skrytą nadzieję, że ma domieszkę jakiegoś szlachetnego runa: angory, wełny jagnięcej...? ale być może jest to tylko zwykLa bawełna - dość długo wysychała po praniu.

Urządzenie widoczne na zdjęciu to zabytkowe motowidło, który pożyczyła mi uczennica. O ile dobrze pamiętam dostała go od sąsiadki, a ta znalazła go w starym, poniemieckim (pomazurskim) domu.





7 komentarzy:

  1. Cudny medalion, na pewno cieszy nową właścicielkę :) A urządzenie bardzo ciekawe, ileż to skarbów można znaleźć w starych domach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny medalion! Motowidło - ciekawy przedmiot, dobrze że może znów służyć, bardzo fajne zdjęcie, trzymamy kciuki za wygraną w FOTOgrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jakbym widziała obrazek u babci ona wiecznie włóczki nawijała ... wzruszyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny medalion!
    Sama uwielbiam stare przedmioty, gdybym miała możliwości zagraciłabym chatę doszczętnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcie :) dziękuję za udział w wyzwaniu AP

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszałamiające są Twoje medaliony. Uwielbiam wszystkie, ale te kwiaty na czarnym tle - no, oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)