niedziela, 14 kwietnia 2013

Haft krzyżykowy - bieżniki.

Znowu trochę wspomnień. Po powrocie z odwiedzin w domu rodzinnym.... Prawie rozładowanym aparatem, zdjęcia zrobione w locie, nie robiłam całości bo są załamania od składowania w szufladzie komody, ale to co najważniejsze widać: haft krzyżykowy ! Wszystkie prace to bieżniki, wszystkie grubo ponad dwudziestoletnie. 
Wzory części z nich zaczerpnięte z książki Miliny Duchońovej pt. "Haftujemy". Jak ją sobie teraz po latach przeglądam, to przypominają mi się inne wzory, które haftowałam... sporo tego było, ale gdzie teraz są? ..."ja nie wiem..." 


haft krzyżykiem






haft krzyżykiem





haft krzyżykiem





haft krzyżykowy





haft krzyżykiem





haft krzyżykiem

1 komentarz:

  1. W moim domku też takie sliczności na komodach i szafkach, ja kilka po babci mam jaśków i obrusików ale czekam a moja dziatwa podrośnie troszkę i przestanie chatkę demolować;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)