wtorek, 23 kwietnia 2013

Udział w konkursie - wyróżnienie !!!



 Wczoraj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka !!! Mój pierwszy naszyjnik z haftem (ten na którym sprawdzałam czy coś jeszcze potrafię ) został doceniony i wyróżniony w konkursie sklepu Beads. 
Pierwsze miejsce było tylko jedno - za największą ilość głosów (lików) na Facebooku. Pozostałe pięć wyróżnień pochodziło od zespołu sklepu. Na konkurs nadesłano 179 prac. Cieszę się jak dziecko, dawno mnie już nic tak nie rozradowało !!! Dziękuję, dziękuję, dziękuję !!!


Wyniki konkursu - www.bepositive.pl



wyniki konkursu sklepu Beads

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, to niezwykła praca;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, wyszło cudnie, brawa wielkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam moje 3 sąsiadki z kąta północno - wschodniego (Białystok, Augustów, Gołdap - Ełk ja) w moich skromnych progach, dziękuję za słowa uznania...!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Zasługujesz na uznanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, same wiecie jak to motywuje do działania, konstruktywna krytyka również mile widziana :-)